ATENTIE !

Toate postarile de pe acest blog sunt cumva interconectate. Inainte de a eticheta sau critica vreo afirmatie aparent radicala, cititi si prin arhiva, pentru a obtine o viziune de ansamblu a mesajului general.

duminică, 18 aprilie 2010

Premiu :D

Incep prin a-i cere scuze Shakukai , era sa uit complet ca in urma cu ceva timp am fost pe lista ei de premii pentru "activitatea bloggeristica" sau ceva de genul si ca ideea era sa dau si eu mai departe premiul la alte 12 persoane...
Din fericire mi-am amintit acum si desi la momentul de fata ma tem ca nu exista 12 persoane ale caror bloguri sa le urmaresc si sa le si premiez....o sa-i enumar doar pe urmatorii (in ordine alfabetica), ale caror bloguri , evident, se afla si in lista mea de recomandari din dreapta:
Adi
Eldariel
Geticul
Shakuka
Melissa
Mihneea
Raposatul

Ma rog, exista mii de alte bloguri interesante ,evident, drept urmare aceasta alegere poate fi considerata una ...subiectiva din motive semi-obiective (cum ar fi subiectele abordate, atitudinea autorilor care "rezoneaza" cu a mea etc).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu